FAQ
Bekijk hier een overzicht aan veelgestelde vragen. Misschien staat een antwoord op jouw vraag er al tussen!
FAQ
Bekijk hier een overzicht aan veelgestelde vragen.
Misschien staat een antwoord op jouw vraag er al tussen!
Over Kaldi
Het hoofdkantoor van Kaldi Koffie & Thee is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:00. Tijdens deze openingstijden zijn wij via telefoon en e-mail beschikbaar.
Kaldi vestigingen hebben ieder hun eigen openingstijden. Wil je weten hoelaat een Kaldi bij jou in de buurt open is? Bekijk hier de specifieke vestigingpagina.
Kaldi heeft 20+ vestigingen door heel Nederland. Een overzicht van alle Kaldi vestigingen kun je vinden op deze pagina.
Wij zijn bereikbaar van maandag - vrijdag van 09.00 - 17.00 uur.
Je kunt ons bereiken via:
Telefonisch: +31 (0)38 466 9338
Whatsapp: +31 (0)38 466 9338
e-mail: klantenservice@kaldi.nl
Kaldi Koffie & Thee heeft 25 vestigingen. Klik hier voor een overzicht van al onze vestigingen.
Ons hoofdkantoor is gevestigd aan de Popovstraat 70 te Zwolle. Voor overige contactgegevens verwijzen we je graag naar onze contactpagina.
Kaldi Koffie & Thee is een Nederlandse franchiseformule die sinds 2000 heel Nederland (en zelfs daarbuiten) laat genieten van de lekkerste koffie & thee.
Over bestellingen
Een bestelling plaatsen gaat heel gemakkelijk en snel via onze webshop. Voeg je product toe aan de winkelwagen, doorloop de stappen van het afrekenproces en betaal veilig via o.a. iDeal, PayPal of Creditcard. Wanneer je op werkdagen voor 15:00 besteld, verzenden wij nog dezelfde dag jouw bestelling!
Natuurlijk ben je ook van harte welkom om bij jouw lokale Kaldi vestiging een bestelling te plaatsen! Onze ervaren barista's kunnen jou persoonlijk advies bieden over de producten zodat je direct weet dat jouw aankoop past bij jou.
Al onze betalingen worden verwerkt via Mollie. Wij accepteren iDeal, Klarna Achteraf betalen, Paypal en Mister Cash Bancontact. Je kunt ook kiezen voor de optie vooruitbetalen en je betaling handmatig overmaken.
Na ontvangst van de betaling wordt jouw order verzonden.
Wij verzenden jouw order z.s.m. na ontvangst van betaling. Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur zijn binnen gekomen proberen wij dezelfde werkdag te verwerken. Mocht een product onverhoopt niet voorradig zijn en daarmee niet leverbaar binnen 1-3 werkdagen, dan nemen wij contact met je op.
Over het algemeen wordt jouw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen geleverd bij jou thuis of het aangegeven DPD pakketpunt. Het kan zijn dat een product wat je hebt besteld (tijdelijk) niet op voorraad is. In dat geval nemen wij altijd contact met jou op via e-mail of telefoon om de langere levertijd door te geven.
Binnen Nederland berekenen wij bij een orderwaarde vanaf € 35,00 geen verzendkosten*.
Onder de € 35,00 bedragen de verzendkosten € 6,95.
Voor levering naar België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 8,95, ongeacht de orderwaarde.
* Voor levering naar de Waddeneilanden en Marken geldt een toeslag van € 7,50 ongeacht de orderwaarde.
Voor elke order geldt een herroepingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product door of namens de geadresseerde. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Gemalen koffie kunnen wij helaas niet retournemen. Machines dienen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.
Kaldi vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Kaldi in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Kaldi aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen. Kaldi gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.’’
Een product retourneren doe je aan:
Kaldi koffie & thee
Afd. Retouren
Popovstraat 70
8013 RK Zwolle
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij raden je aan om machines en kostbare artikelen verzekerd retour te sturen.
Neem even contact met ons op! Wij regelen het retour sturen en sturen het juiste product naar je toe.
Service & garantie
Voor service en garantie kun je terecht bij een van de Kaldi winkels bij u in de buurt of je kunt contact opnemen met de klantenservice.
Voor vragen over machines en apparaten binnen de gestelde garantietermijn kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de betreffende fabrikant. Zij zullen u vragen naar serienummers en aankoopdata, houd deze bij de hand. U vindt het serienummer op een sticker op het apparaat (onderkant of achterkant) of op de originele verpakking.
Technische dienst Electrolux (AEG)
Telefoonnummer: 0172-468468
Technische dienst ECM Manufacture
Espressoservice il Caffe
Telefoonnummer: 073-5949764
E-mail: info@ilcaffe.nl
Technische dienst Krups
Telefoonnummer: 0318 - 582 424
Technische dienst Saeco (Philips)
Telefoonnummer: 0900 202 11 77
Technische dienst Gaggia (Stt Lelystad)
Telefoonnummer: 0320 - 237 930
Technische dienst JURA
Telefoonnummer: 079 330 0790
E-mailadres: service@nl.jura.com
Technische dienst Siemens
Telefoonnummer: 088-424 4020
Technische dienst Bosch
Telefoonnummer: 088-424 4010
Technische dienst Philips
Telefoonnummer: 0900 202 11 77
Technische dienst Melitta
Telefoonnummer: 0183- 642 642
E-mailadres: info@melitta.nl
Technische dienst Sage
Telefoonnummer: 0800 0201741
Technische dienst Inventum
Telefoonnummer: 088-5422200
E-mailadres: helpdesk@inventum.eu
Technische dienst DeLonghi
Telefoonnummer: 076 - 523 36 00
Technische dienst Princess
Telefoonnummer: 088-5940403
E-mailadres: service@princesshome.eu
Technische dienst Severin
Telefoonnummer: 0800 0202575
Vragen, opmerkingen en klachten kun je telefonisch melden of schriftelijk door een e-mail te sturen naar klantenservice@kaldi.nl. Wij streven er altijd naar om jouw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Het spijt ons dat je ontevreden bent over een product of onze dienstverlening. Je kunt je klacht telefonisch melden of schriftelijk door een e-mail te sturen naar klantenservice@kaldi.nl. Ingediende klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Als beoordeling van de klacht onvoorzien langer dan 14 dagen duurt, dan ontvang je hiervan binnen de gestelde 14 dagen bericht.
Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, art. 16 inzake klachtenregeling voor meer informatie.